poniedziałek, 21 lipca 2008

Wiersze Komunijne

Do Ciebie Jezu wyciągam ręce,
bo ty mnie kochasz najgoręcej,
Ty mi się dzisiaj oddałeś cały,
w tej przenajświętszej Hostii białej.

Dziękuję Ci sercem
ukochany Chryste
że przyjdziesz do mnie
w bieli Hostii czystej

Choć się ukryłeś w tej Hostii Małej,
Ciebie mój Jezu od razu poznałem,
i tak się cieszę, żeś przyszedł do mnie,
bo Cię mój Jezu kocham ogromnie.

Weźmiesz mnie w ramiona
Jako dziecię Twoje,
Od tej pory, na zawsze
oddam Ci serce moje.

Jezu najsłodszy Ojcze i Panie,
dziś pierwsze moje z Tobą spotkanie.
Przyjmij w ofierze me serce małe,
by Cię kochało przez życie całe.

Przyjdź o Jezu proszę Cię,
Niech Twym dzieckiem stanę się.
Broń od złego duszę mą,
Niech na wieki będzie Twą.

Gorąco życzę:
Aby błogosławieństwo,
Radość i łaska.
Tego szczególnego dnia,
Na zawsze pozostały.
W Twoim sercu.

TAGI: modne fryzury ślubne, banki ubezpieczenia, modne suknie ślubne, agencja celna, ...

Brak komentarzy: