środa, 23 lipca 2008

Wiersze na dzien matki

Nad promień słońca,
i barwne kwiatki,
stokrotnie milszy,
jest uśmiech Matki.
Mamo, Mamo, Coś Ci dam!
Małe serce, które mam!
Mamo, Mamo, żyj 100 lat!

Raz tylko w roku jest Dzień Matki,
choć mamusiom co dzień należą się kwiatki:
czerwonej róży pączek na dobrego dnia początek.
Puszyste georginie na marzeń spełnienie.
Fiołeczki małe na zdrowie doskonałe.
Leśne konwalie małe na szczęście trwałe!

Maj - to życie, maj - to kwiaty
Bzy, konwalie, róże, bratki
Maj w uczucia tak bogaty
Maj to także Święto Matki.

Najdroższa Mamo!
Zawsze cierpliwa,
oddana, troskliwa,
zawsze spiesząca z pomocą,
żyj w szczęściu i zdrowiu.
Sto lat!

Jestem mała różyczka...
Wypadłam z koszyczka...
Nie umiem winszować
tylko Mamę mocno pocałować..

Dzisiaj skladam Ci Mamo
Najlepsze zyczenia
Za Twe przykrosci,za Twe cierpienia
Za noce bolesne,za noce czule
Za wszystko Mamo dzis Ci dziekuje.
Dzis jestem dorosla a Ty nieraz szlochasz
Ty jestes moja Matka i za to Cie Kocham!!!

Gdybym mogła spełnić Twe życzenia,
to tylko powiedz... a choć nie jestem Złota Rybka,
to życzę Ci wszystkiego najlepszego,
co tylko chcesz, Ty Mamusiu sama już wiesz...

TAGI: Zabawne teksty, katalog polskich stron, Wesele i ślub, Świńska grypa, usunąć śledzika, ...

Brak komentarzy: