środa, 23 lipca 2008

Wiersze milosne

W niepokoju płyną chwile
odkąd wszedłeś w moje sny.
Choć do koła chłopców tyle,
dla mnie jesteś tylko ty.

O zdrówko dbaj
Wiele sercu daj
Misiu ukochany
Pij miodek i mleczko
Twoje słoneczko

Raz tylko człowiek kocha prawdziwie.
Raz tylko serce miłością tchnie.
Raz tylko w życiu pokochałem i to właśnie Ciebie.

Rybkom trzeba wody,
ptakom trzeba wolności,
a Tobie, dziewczyno chłopca i miłości.

Skarbeczku mój drogi brak mi twej osoby,
kochać cię ciągle pragnę ty jesteś tą jedyną,
która już na zawsze pozostanie w serduszku mym,
wielbić cię pragnę do końca swych dni...

Przy Tobie czuję się bezpiecznie
Przy Tobie mijają wszystkie smutki
Przy Tobie żyć mi się zachciewa
Dlatego nie zostawiaj mnie nigdy
Całuj mnie, przytulaj
Po prostu bądź przy mnie
Tak jak to robisz teraz!

Wiatr połamał kwiaty w dolinie,
chłopak złamał serce dziewczynie,
kwiaty ożyją gdy maj powróci,
złamane serce nigdy nie wróci.

Słoneczko twoje późno wstało,
jest w takim bardzo złym humorze
i tak się właśnie zastanawia,
czy byś do niego zadzwoniła może...

Piękne jest słowo KOCHAM
Piękne jest jego brzmienie
Lecz jeśli się kogoś zdradzi
Ciężkie jest jego cierpienie.

Smutno, smutno płynie życie,
gdy się kocha kogoś skrycie,
ale jeszcze smutniej żyć,
nigdy nie kochanym być

TAGI: modne suknie, myślenice, rapidshare, plotki, modne fryzury, ciekawostki, przewóz osób ...

Brak komentarzy: