poniedziałek, 21 lipca 2008

Wiersze na walentynki

Dla Ciebie wszystek słońca blask,
Dla Ciebie niebo pełne gwiazd,
Dla Ciebie wszystkie moje sny,
Dla mnie, kochana, tylko Ty!,

Dla duszy, dla ciała
Twa miłość za mała,
Lecz najpierw pokochaj,
A potem szlochaj!

Dla Ciebie moje usta, dla Ciebie moje ręce
I oczy dzięki Tobie widzące coraz więcej.
Dla Ciebie moje myśli, dla Ciebie moje słowa,
Którymi swoje serce chcę Tobie ofiarować.
Dla Ciebie wszystkie kwiaty z mej wyobraźni pól
I serce, co bez Ciebie nie zagra żadnej z ról

Czuję się dobrze w Twoim towarzystwie,
Przyjmij, więc życzenia z walentynkowym uściskiem.

Dzień radosny zaświtał
w złotej zorzy iskierce,
przyjmij, więc w podarunku
walentynkowe serce!

Dziś Walenty nam króluje:
Dając miłość, ludzi psuje.
Więc my dwoje połączeni
Poprzez serca - do pościeli!

Daję Ci wszystko,
Daję Ci siebie,
Pragnę to samo
Dostać od Ciebie.

Dlaczego o Tobie myślę ?
Dlaczego o Tobie śnię ?
Przecież jesteś taki jak inni
A ja tak bardzo kocham Cię...

Dzień świętego Walentego
To dzień dobry dla każdego!
W tym dniu wszyscy to wyznają,
Że chcą kochać i kochają!

Dwie róże w wazonie są stołu ozdobą,
A Ust jest rozmową między mną a Tobą.
Więc dla dalszej miłej naszej znajomości
Wysyłam w Walentynki ten symbol miłości.

TAGI: ofe ing, ranking ofe, emerytalny, logopeda kraków, ...

Brak komentarzy: